March 6, 2010

  • 20100306
     
    1. OAL 2nd round offer – The Australian National University, 1st term =], 其實1st round都有揀, 不過唔知邊個唔要==

    2. 7月開學, 即係玩唔到大細O /., year3唔知玩唔玩好, 唉…

    3. 10月尾完sem, 唔知可唔可以係CU reg d唔使attendance, assignment同midterm既科呢

    4. 2nd round排第一果個即刻揀左Wharton

    5. 應該都係要defer, 其實入黎之前都預左

    6. 4年, exchange, double major, double minor, intern, 有無可能呢?


    7. 話說之前上書通, 個prof. 問完一個問題, 一個7頭答, 一個神手答, 個scene好好笑

    8. 話說書通個神手諗既野我都諗到, 但係我定無佢present得咁好


    9. 唔識用SAS同STATA, 跪求3121 source

    10. 發現世界好細, CU更細, 尤其當唔同year既人一齊reg CSC1530既時候

    11. year 1 reg科reg得好差/., 因為無乜諗過自己之後果幾年想點

    12. 話說之前去assembly, 得我, 飛龍, Apple, Felix, Ronald, Chloe 6個093, 加埋join組既Maureen, 唉…/.


    13. 大概, 每個QFN人以前係自己中學, 成績都係top果堆, 當呢批人要做一個困獸鬥, 成件事都好灰

    14. 所以, 當走出QFN, 甚至走出BA, 自然會發覺, 個世界無改變過, 都係你F.6,7所見既世界 =]

    15. 話說果次幫SCBA幫inaug. helper, 阿Kan黎攞野食果時

    Kan : 其實你讀咩架
    我 : QFN
    Kan : 嘩, 淨係講個major出黎都知你屈機la

    唔知點解, 好耐無試過呢種以入到QFN而自豪既感覺
    係因為接觸QFN人, IFA人, BA人多, 所以無左呢種感覺
    或者, 就係因為無呢種感覺, 所以先經常諗著trans
    雖然到宜家, 有埋exchange offer, 都諗著trans


    16. 睇完賢仔篇notes, 其實好有同感, 個世界無公平過
    一直係好多唔公平既情況下同人競爭, 已經習慣左唔去問, 點解呢個世界會咁唔公平
    反而, 習慣左係嬴既時候問 : 明明你比我早起跑, 點解你仲會輸俾我
    或者, 習慣左係輸既時候安慰自己, 佢比我早起跑, 我輸唔係我錯

    17. 認識世界既唔公平, 加埋強烈既自信同爭勝心, 自然會變強

    18. 不過, 我始終燒唔著自己團火, 因為習慣左係輸既時候安慰自己, 對手比我早起跑, 如果戒到呢個習慣, 我可能會更強

    19. 有時諗緊, 點解要follow DF個game plan, 正如我唔明白, 點解I-bank要求international explosure, 唔通去完exchange既人會投資得好d咩=.=

     

Comments (1)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *