Month: May 2011

  • 20110516

    1. 如果...CE努力d搏30分 (加中文有C)
    2. 如果...AL考得差少少
    3. 如果...擺JUPAS果時淆底無擺QFN係第一
    4. 如果...當初有呃宿分
    5. 如果...year1sem1無reg書通
    6. 如果...當初無睇得GPA咁重
    7. 如果...當年無熟人同我一齊take第一個書通
    8. 如果...year1sem1有take language
    9. 如果...我一早知道暑sem幾乎得language讀
    10. 如果...我year1sem1讀MKT
    11. 如果...我無報exchange, 或者唔係去澳洲, 又或者唔係sem 1去
    12. 如果...我一早知道4120係咁on9

     

    1. 但又如果...我CE中英唔係咁差
    2. 但又如果...我對business根本無興趣
    3. 但又如果...我唔係入SC (尤其因為係入左QFN, 所以先會入SC)
    4. 但又如果...果時呃完宿分, 唔係入國宿
    5. 但又如果...果時Chloe無揀我做OnightOC, 又或者我推左
    6. 但又如果...當年去傾既莊係QFiS而唔係SCBA
    7. 但又如果...year1sem1無reg書通
    8. 但又如果...我果時揀language係揀french/german黎讀
    9. 但又如果...我真係sem2先去exchange既話

     

    如果...可惜沒有那麼多如果

    但又如果...真係有咁多如果呢?

    不過, 如果任何一個如果實現了, 其他的如果大概也變了

    Butterfly effect, 改變一個如果, 可能只會有更多的如果

    '過去了, 也只能嘆一句如果, 所以, 還是看未來好了'

    如果...實行這句像說那麼容易就好了 (唔知點解, 呢句野平時搞event好易實行到...)

    但又如果...真的是那麼容易, 也不見得是好事

     

  • 20110516

     

    又完左一個sem, 咁就兩年

    都係果句, 呢兩年學過d乜? 走堂, 抄source

    呢兩年不斷問同樣既問題: 其實我係咪入錯系, 尤其我到宜家都未搵到intern [sosad]

    不過講下講下, 已經讀到就grad得...

     

    今個sem繼續21cred, 好多都係為grad而讀...

    OLGG4110, 真係好憎呢科, 成科真係唔知做乜9, _

    FINA3210, 其實唔差既, 只係個頹proj. 真係好頹...

    CSCI2520, 呢d真係出左grade先俾到comment

    MKTG2010, 呢科其實好好玩, 只係真係chur

    ELTU3110, 唔錯, 頹頹地又fulfull左一個graduation requirement la

    UGB, UGC, 其實無乜特別, 又係頹頹地完左

    今個sem好多proj, 其實唔多鍾意做proj =[

    不過major都差唔多讀晒, 下年可以take番好多自己有興趣既野 =]

    MAT =]

     

Recent Posts

Recent Comments

Categories