Month: March 2011

  • 20110310

    闊別(睇)xanga成個月, 無打成五個月, 嘗試養番呢個習慣(我都知好難…)

    其實純粹啱啱chur完midterm, 無乜好做先打下

     

    今日見班IQR, 毒Roy, Maureen係度chur R4001, 對比番我今個sem d科, 我真係唔知我讀緊咩

    其實我真係想學下野, 唔想頹讀完之後乜都唔識就grad

    Politics同Meteorology真係唔錯, 幾好玩, 學到野, 但我心諗, 我好似唔係major UG架wor…

    ELT為grad.啫, 不過不失, workload唔重, 算係咁la

    其實成個sem最燥都係FINA4110, 果條咁既粉皮, 遲d份course-e一定要寫得長過我今日兩題UGC midterm essay加埋咁長(雖然我都唔覺得會有用…).V. [FIRE]

    點解CUBA可以容許d咁既粉皮垃圾教QFN core架, 仲要教左10幾年, _, 真係angry bird .V.

     

    AOB =P

    - 以前我好多野都係得個plan字, 最後都無做到, 去完exchange番黎好努力嘗試改呢個習慣, 暫時進度良好 =]

    - 想學下點樣睇人地諗咩, 點諗野 (其實一直以來都做緊, 學緊)

    - 其實好後悔CE完之後無出國讀 (當然, 屋企無錢), 如果唔係, 可能宜家讀緊Ivy League(雖然其實唔多like美國)

    - 會讀緊maths/bio(ecology)(如果短期內唔使靠我養家既話)

    - 可能讀IR, 幾好玩, 尤其我對其他國家比較多認識, 起碼比大部份大學生多

    [quote] Flora Ko : (指住world map既南美洲)呢度係咪”南非洲”呀?

    我 : 南美洲呀

    Flora Ko : 咁利比亞係邊呀

    我指住隔左個Atlantic ocean既非洲…

    Flora Ko : 咦, 咁南美洲有咩國家

    我 : 巴西, 阿根廷(會唔會係呢兩個都講唔到…), 智利, 秘魯, 哥倫比亞……

    (雖然Flora Ko堅係美國人d friend [sosad])

    - 其實我發覺我對financial market既認識少過好多BA人, 世豪無錯, 我的確係theory人, practical唔係我強項

    - Marketing theory : delivery既value要高過customer expect既, 換另一個講法, 就係唔好要customer expect咁高, 如果唔係, customer就會有好似我地QFN宜家咁既感覺