April 8, 2010

  • 20100408

    忙完一輪, 終於有時間打notes =]

    1. 今日考體鍛sit-up + sit-and-reach, 一考試d體力就會爆出黎架la XD, 做左50下 =]
    - 加埋個sit-and-reach, 宜家 26/30 =], 不過最好果兩項已經考左, 淨低2400同引體上昇, 唉...
    - 我PE宜家要過三(or啱啱三都ok) ./.
    - 千千都爆左45下 [shock], 大家做唔到就真係要..., 呢個係第一個不可能

    2. 大家都係度講緊Gary既第一次below mean, 第一次真係炒左 XD, 呢個係第二個不可能

    3. CSC1530份assignment 4真係幾...麻煩, 我好佩服andy同車神dead前一日先開始做, 如果做得完, 就係第三個不可能 XD

    4. 啱啱去完聯宿聚(聯學思), 但我好似淨係為左食pizza去咁
    - 見證第一個non-NA既男生用學思支咪 XD

    5. 呢排成日訓晏覺, 而且鍾意用ipod播著歌訓, 聽番好多舊歌(especially Vincy)
    - <>, <>, <>, <>, <>, <>, <>, <>, <>, <>..., 一路係咁播著, 超好聽
    - 超鍾意泳兒 =D

    6. 琴晚無啦啦燒著左咁溫書溫到兩點(明明無test), 如果一路到final之前都咁就好lu (但今晚已經無左)

    7. 準備最後一份Sam Wong既source, 其實Sam Wong除左workload重之外, 真係一個好好既prof.

    8. 鬥數我唔會輸俾GBUS架, 但宜家無數ma ./., 點解我會reg左個咁既Quantitative method架, 一d都唔quan lor唔該

    9. 今日難得中風打黎搵我吹水 =]

    10. 呢排開始煲TVB個<>, 睇到第三集, Joey果集ok正, Ivana果集都唔錯 (咁農夫果集呢?)(農夫?邊個黎架?耕田果d?完全無睇既價值lor)

Recent Posts

Recent Comments

Categories