Month: February 2010

  • 20100226
     
    1. 又到midterm期, 唉…

    2. 今日已考第一個midterm – 書通

    3. 去左QFN春茗, 唔知下年仲有無機會, 唔知下年去既春茗係咪QFN既呢?

    4. 應該都係時候搵番張萬人朝拜sam wong出黎朝拜下

    5. 今日SFXC班F.5 last day, 我都唔得閒番去睇, 好多由F.1睇到佢地大 =], 各位會考努力呀 =], 再番SFXC讀多兩年 =]

    6. 有時好慶幸自己year 1已經做過走讀生同宿生

    7. 走讀生既恩物 – BA Tower (但係如果trans走左咪唔會用到lor=.=)

    8. 2nd round exchange, 我唔想番大陸呀

    9. 我再講多次, 我今個sem Tue同Wed都 half-day off呀, 下個星期幫BASO搞完inaug, 考埋3080 midterm, 之後果d日子會好得閒架

    10. 搵定potential大組長 XD

    11. 093有邊個去SCBA annual dinner呀



    12. 其實唔多介意我做proj果組有free-rider, (其實ACY1111已經係咁), 不過我好憎隔離組d free-rider高分過我 ./.

    13. 有時好憎洗宿d人, 唔係因為嫌佢地煩, 而係因為我做走讀既時候, 無人嘗試黎”洗”我地 ./.

  • 20100211

    08/02
    呢日綷純係交兩份功課, 其實無咩特別

    09/02
    趕功課日
    趕完3080, 然後同Stevenson係國宿電視房溫書, 溫到6點, 未試過咁勤力, 但都未溫晒, 但星期四就midterm=.=

    10/02
    訓左兩個鐘, 上堂, 之後本來諗著番宿訓, 但係因為未溫晒書, 結果衝到3點, 訓左半粒鐘
    之後幫SCBA搞inaug
    又識多一個SIFA人 – Vivian, 一齊出長沙灣攞食物, 兩個人攞住三大盤甜品番Shaw
    投訢SCBA奴役helper XD
    之後番宿訓, 無去食宵

    11/02
    八半midterm, 呢種感覺真係非言語所能形容
    夜晚番到宿, 同QFN guys係國宿L3 pantry煮野 (其實我綷純去食, 煮既時候係到楂攤)
    之後成堆人去Winky房玩Uno, 我輸得最少 =P
    之後去左Chloe宿攞soc褸同朱古力, d朱古力好好味 =]

    p.s. AL完左之後玩左一隻無聊game – travian, 本來諗著玩埋原本個ser就唔玩, 但係又開左新ac, 證明我都幾無聊=.=

  • 20100203

    - 因為琴晚遲左訓, 所以今朝遲左起身, 結果走左25分班車, 又唔想行去, 於是等到40分, 入到LSB已經45分

    - 又去左sit FIN3110, 其實唔多明佢講乜

    - 之後去左Professional image workshop, 學揀suit

    - 邊個發明suit架, 著causal番工唔好咩?=.=

    - 九點幾完, 同Jeff, Jacky, Isaac出左沙田食飯, 成個吹水內容都好好笑

    - Jacky同Isaac隔住月台傾莊務, 超好笑

    - 番到CU, 尾班巴士走左, 行上shaw

    - 31分鐘由大學站行到國宿, 我真係好勁 XD

    - 份STA功課我仲努力緊

    - 呢篇野係我第二次打, 多謝宿既突然斷線上網服務

    - 本來expect一點半訓到, 宜家02:38 ./., 好燥, 最好聽日唔好惹我./.

    - 聽日八半, 掙扎緊上唔上, 我話過我好憎果d呃完宿分有宿起唔到身上堂既人, 但係聽朝起唔到身唔係我錯wor, 係宿既突然斷線上網服務既錯

    - 同埋我無呃宿分

    - ECO3121個prof真係唔知做緊乜=.=

    - 上唔上好, 無結論, 睇下起唔起到身la

  • 20100202
     
    - 阿蟹叫到, 所以幫SIFA做inaug. EC

    - 淨係mark番黎果25個pizza已經嬴晒

    - 遲d幫SCBA做EC, 唔知有無咁好既待遇呢? XD

    - 之後番宿, 執左陣野

    - 之後去二宿同B姐慶祝生日, B姐生日快樂

    - 番宿上網, 唔使5分鍾即刻斷線, 話唔知咩Winscock有問題, 要restart

    - 本來諗住打少少野就訓, 點知restart左十幾次, 勁燥底 ./.

    - 本來諗住點半訓, 宜家兩點三 ./.

    - 呢排部腦成日都係咁, 有無人識搞